Vytvořili jsme zábavnou image/komunikační kampaň pro mladé plnou demazing zážitků, které zažíváte v létě ať už u vody, nebo na festivalech. Situace jsme propojili s pitím čepované Kofoly, unikátním merchem, soutěží a zapojenými influencery. Tím jsme dosáhli cílů zvýšit prodej čepované Kofoly a prodeje letní limitované kolekce.
Cílovou skupinou byli lidé ve věku 18-54 let s vybranými zájmy jako Pepsi, Kofola či Coca Cola a kteří chodí na festivaly. Dále jsme cílili na uživatele ve vztahu, zasnoubení nebo sezdaní.
1. Prodej čepované Kofoly. S tím souvisí aktivace spotřebitele přes soutěž a zároveň promo soutěže.
2. Prodej letní Kofola kolekce neboli merche za využití výkonnostní kampaně, která byla propojena se soutěží.
Sekundárním cílem soutěže byl i sběr e-mailových adres pro potřeby newsletteru.
Komunikační linky jsme rozprostřeli skrz Instagram, Facebook a TikTok. Dále jsme využili výkonnostní kanály Google a Sklik. Pro každý z účtů jsme měli CZ i SK verzi.
Deamazing výstupy
Série fotek a videí s vtipnými “deamazing” situacemi, které poukazovaly na to, že některé zážitky na letních festivalech nebo u vody nemusí být v danou chvíli tak skvělé, ale přesto na ně nakonec rádi zavzpomínáme.
Soutěž
Soutěžící jsme vyzvali k tomu, aby přidali letní fotky s Kofolou a označili je #kofoléto. Nejlepší fotky mohli vyhrát letní merch i lístky na festivaly.
Merch
Taktéž jsme komunikovali nový a jedinečný Kofola merch, který si lidé mohli zakoupit na e-shopu Kofoly.
Vyrobili jsme sérii speciálních Kofola gifů, které se mohli sdílet ve stories. Tato aktivita “navíc” měla u mladých velký úspěch.