Lízátko Chupa Chups zná ze svého dětství téměř každý, my jsme se však snažili upoutat pozornost náročné Gen Z prostřednictvím známých tváří, autentického a zábavného obsahu. Cílem bylo ukázat značku jako relevantní a "fun" pro mladé lidi. Reklamní slepota cílové skupiny je však velmi silná, bylo klíčové vtáhnout je s lízátkem do herního světa, kde tráví nejvíc času. Influenceři se pohybovali v herním prostředí a VR. Nemohly chybět ani interaktivní IG stories a AR filtr. Gen Z jsme s pomocí influencerů zaujali na platformách – Instagram, TikTok, YouTube, Snapchat a Twitch.
Gen Z jsme se rozhodli zaujmout na místě, kde 65 % českých teens tráví čas téměř každý den – v gamingovém prostředí. Zapojili jsme influencery, co mají #forevergaming v krvi a s jejich pomocí jsme Gen Z přenesli do #foreverracing světa. Napomohla nám k tomu jejich kreativita a briefing, který se nesl v duchu: “Chupa vyzývá tebe a tvé sledující, abyste ukázali, jak se společně s Chupa Chups lízátky dokážeš přemístit přímo do hry a zažít tu pravou zábavu.”
Největší část prodeje lízátek Chupa Chups stojí na Gen Z, ale ta si vypracovala reklamní slepotu. Teens se sice pohybují v online prostoru každý den, ale je téměř nemožné získat na delší dobu jejich pozornost skrze reklamu a obsah, který není autentický.
Cílem bylo představit nikdy nekončící zábavu alias #foreverfun s lízátkem Chupa Chups, které vás vtáhne do hravého a barevného světa. Kampaň rozdělená na letní a zimní období měla reflektovat globální kampaň, kterou bylo potřeba kompletně adaptovat pro český a slovenský trh. Zároveň navrhnout vhodné komunikační kanály a influencery pro cílovku “teens”, tak aby značka posílila svůj positioning.
Značku Chupa Chups nebylo nutné představovat, ale ukázat Gen Z, že dokáže být relevantní, autentická a hlavně “fun”.
Natočili jsme dynamický spot, kde jsme do hlavní role obsadili influencery Natálku a Mattema. Závod na motokárách odstartovali lízátkem Chupa Chups, které je přeneslo do 8bitové hry.
Gen Z nám opravdu věnovala pozornost, a to nadprůměrně hlavně díky unikátnímu zapojení 8 influencerů, kteří vytvořili celkem 60 výstupů. Skrze jejich profily jsme získali přes 3 miliony organických zobrazení.