Vytvořili jsem unikátní strategii po vzoru západního trendu v influencer marketingu a challengovali influencery s výzvou, aby do 1 hodiny dokázali pro sebe co nejlépe nakoupit za 1 000 Kč.
Podmínkou také bylo, aby věci pro influencera měli hodnotu a mohl je pak i dále využívat v reálném životě = minimální dopad na životní prostředí a udržitelnost této zábavné challenge.
Vzhledem k tomu, že STOP SHOP je obchod s velkým počtem nájemců (přes drogerie, obchody s oblečením a hračkami), vymysleli jsme pro influencery výzvu, ve které měli za 1. navštívit co nejvíce obchodů během jedné hodiny, aby ukázali svým sledujícím pestrou paletu obchodů, za 2. vytvořit rozmanitý nákup u různých prodejců s omezeným rozpočtem 1 000 Kč, aby ukázali, že STOP SHOPy jsou i cenově dostupné a dá se v nich pořídit hodné zboží.
Důležité bylo, aby jasně a zřetelně představili STOP SHOP a ukázali jejich logo i prodejny ve svém reels. Celkově jsme zajistili, aby reklama nebyla prvoplánová, ale zábavná a důvěryhodná.
Influencery jsme si vybrali především proto, že pro rozběhnutí a získání prvních followers na nově založeném profilu se spolupráce s influencery jeví jako nejlepší cesta. Díky influencerům se o profilu dozví rychleji mnohem více uživatelů, než přes jakýmkoliv jiný kanál.