Na citylightech v pražském metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu se na plakát lidé dívali.
Lentikulární tisk, který se používá pro vytvoření iluze pohybu nebo změny obrazu pohledem z různých úhlů, jsme v kampani využili pro efektní a dynamické zobrazení dvou vizuálů na jedné ploše – novinky SEMTEX FOCUS i celé produktové řady energetických nápojů SEMTEX.
OOH bylo součástí celé kampaně
k uvedení novinky SEMTEX FOCUS, která měla „dostat produkt mezi lidi“.
Produkt byl vyvíjen společně s e-sport
teamem BRUTE – takže s gamery (nejen) pro gamery a tomu byl
přizpůsoben i celý neonový vizuál, který měl díky hravosti lentikulárního tisku ještě více upoutat pozornost a vyvolat zájem o danou novinku u cílové
skupiny.
Techniku lentikulárního tisku, kterou všichni známe z malých kalendářů nebo pohledů, kde se nám před očima mění různé obrázky jen díky jejich natočení, jsme ve větším měřítku aplikovali na citylighty v metru. Efektu změny motivy jsme zde jednoduše docílili způsobem, kdy jak cestující procházeli kolem plochy, tak sami jen svým pohybem automaticky měnili motiv, který se jim zobrazoval.
Kampaň díky netradičnímu zobrazení motivů dostala zcela nový rozměr a energii, a výsledný formát měl tak ještě větší potenciál zaujmout a představit novinku cílové skupině. „Můžeme říci, že se tak opravdu stalo, i když v roce, kdy byl produkt uveden na trh, jsme byli všichni paralyzovaní pandemickou situací. Kampaň naplnila veškerá naše očekávání a jsme rádi, že jsme mohli naší novinku odprezentovat touto netradiční formou, která vzbudila velký ohlas,“ dodal k úspěchu kampaně Aleš Hladil, Senior Brand Manager značky SEMTEX. Kampaň SEMTEXU a její kreativní provedení se navíc staly inspirací i pro další značky, jak v OOH komunikaci využít téměř zapomenutý lentikulární tisk.