Live přenos stavu fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na 42 digitálních CLV v pražském metru. MetroZoom v úzké spolupráci s marketingovou skupinou dentsu a klientem Sazkabet představil první skutečně dynamickou OOH reklamu v Česku. Ta umožňuje každou minutu, v reálném čase, promítat automaticky upravené 10vteřinové spoty na digitálních CLV obsahující přesný čas a stav právě probíhajícího zápasu s aktuálním kurzem, který se v průběhu času mění stejně jako na webu, v aplikaci či online banneru.
Tato dynamická reklama mohla být v metru spuštěna propojením technologického nástroje N.E.B.E. (Never Ending Brand Execution) vyvinutým marketingovou skupinou dentsu se speciálně pro tuto kampaň upraveným softwarem od MetroZoom.
Díky tomu bylo možné obohatit o nejaktuálnější data, která má Sazkabet k dispozici, i digitální CLV v metru, a tím této kampani přidat úplně novou komunikační hodnotu. Sazkabet předem nedodávala žádné připravené spoty, ale každou minutu, kdy se měl spot přehrát, se software od MetroZoom propojil s nástrojem N.E.B.E. a automaticky přehrál nově vygenerovaný 10vteřinový spot obsahující naprosto aktuální data, která se i během přehrávání spotu měnila podle toho, jak fotbalový nebo hokejový zápas probíhal.Oslovit další část zákazníků a fanoušků sportu a sázek tím, že jsme rozšířili i do venkovního prostoru to, co bylo dříve možné maximálně na online bannerech – tedy poskytnout jim stejné real-time informace o stavu zápasu a aktuálním kurzu, na který si mohou vsadit, úplně stejně, jako kdyby seděli u počítače nebo koukali do mobilu. Cílem tak bylo využít digitální CLV v metru nejen jako klasické outdoorové plochy, ale novým způsobem, jako další digitální nosiče.
Nástroj N.E.B.E. připraví reklamu na základě nejčerstvějších dat
– tedy v tomto případě kurzů Sazkabetu – na konkrétní fotbalový nebo hokejový
zápas, a odešle je do softwaru od MetroZoom, na který jsou napojeny digitální
CLV v metru. Ten informace automaticky dosadí do předem připraveného spotu,
vygeneruje jeho finální verzi a každou minutu ho real-time upravený odvysílá.
Reklama na sázkovou kancelář s aktuálními kurzy tak běží během
zápasu každou minutu, vždy s informacemi, které jsou naprosto aktuální a staré
jen několik vteřin. Kreativa se přitom připraví pouze jednou a celý
proces publikace reklamy probíhá zcela automaticky na základě vložených dat.
Digitální CLV v metru se staly novým médiem, na kterém fanoušci mohli živě sledovat aktuální čas a stav probíhajícího zápasu, a třeba si i vsadit dle kurzů, které se automaticky měnily úplně stejně jako v aplikaci či na online banneru. Kampaní se podařilo posunout technologické hranice OOH a z digitálních CLV vytvořit nový online digitální nosič umístěný ve venkovním prostředí, který automaticky generuje a zveřejňuje obsah podle nejaktuálnějších dat. A výsledek? V rámci první vlny této komunikace, která probíhala od 20. 11. do 28. 12. 2020, se podařilo vygenerovat téměř 9 milionů impresí. Kampaň zasáhla 43 % všech mužů ve věku 18–49 let žijících v Praze a patřících do socioeko. skupiny ABC. Zapamatovatelnost kampaně podpořila i vysoká frekvence zásahu 12,67. TRPs celkem 512. A to je góóól!