Kampaň

Zalando JJ68 Challenge

  • Kategorie: Nejlepší využití multi-screeningu
  • Zadavatel: Zalando
  • Autor: Carat Czech Republic, Friendly Friends
  • Země kampaně: Česká republika
Shrnutí

Zalando spojilo síly s hokejovou legendou Jaromírem Jágrem a společně se snažili rozhýbat český národ pomocí speciální výzvy. Po dobu 4 týdnů mohlo 68 lidí získat poukazy v hodnotě 200 EUR za zveřejnění fotky při sportování s hashtagem #JJ68xZalando. K promování kampaně bylo využito několik kanálů, ale tím hlavním a také a důvodem proč tuto kampaň přihlašujeme bylo propojení Instagramu a HbbTV. Jako první jsme nechali vytvořit speciální aplikaci v HbbTV, kam se propisovaly fotky soutěžících z Instagramu a ti pak své příspěvky mohli vidět na svých televizních obrazovkách.

Video (nepovinná příloha)
Strategie

Využili jsme řadu kanálů a jelikož se jednalo o soutěž na Instagramu, bylo vybráno několik influencerů, kteří oslovují cílovou skupinu Zalanda a ti se zúčastnili výzvy společně s JJ. Mimo jejich proma na jejich Instagramových účtech jsme chtěli oslovit i širokou skupinu Zalanda, a tak jsme hledali způsob, jak propojit TV a Instagram, to jsme udělali pomocí aplikace HbbTV, kde byla promována soutěž a zároveň se tam zobrazovaly IG posty soutěžících. Kampaň jsme dále podpořili v afinitních online a offline magazínech (Lui, iSport a Heroine, Esquire, Elle). A v neposlední řadě se nám podařilo kampaň dostat i do reportáží na Nově a Primě a do vysílání rádia Kiss.

Cíl

Cílem kampaně bylo představit lidem koncept JJ68xZalando Challenge, zapojit je do této výzvy a motivovat je ke sportovním aktivitám.

Realizace

V rámci propagace aplikace v HbbTV se zobrazovaly injektáže při přepínání pořadů a také u speciálně vybraných afinitních pořadech. Po stisknutí modrého tlačítka se zobrazila speciálně navržená aplikace, která obsahovala promo video soutěže s JJ, pravidla soutěže a také fotky soutěžících z Instagramu.

Výsledek

Do soutěže se prostřednictvím instagramových postů se speciálním hashtagem zapojilo 1 086 lidí. Díky HbbTV jsme zasáhli 3 126 017 unikátních diváků a proklikovost byla 0,3. A v neposlední řadě Zalandu vzrostla během kampaně návštěvnost o více jak 10%.

A/V dokumentace (nepovinná příloha)
1000319-151cc3e3-cda2-4cf6-a7cc-9921c1f5c10e.png
1000319-ac9ca82b-fc19-4447-aad3-c9fe286deaf0.png
1000319-c777064e-4487-44d0-86f0-b3f423351d5e.png
1000319-3655ce5e-35dc-4743-adc5-292b422f7623.png
1000319-210e8271-2cc4-488e-be31-363c569c5ace.png
FLEMA Media Awards 2021