Kampaň

Tipsport Malta cup

  • Kategorie: Nejlepší velká kampaň
  • Zadavatel: Tipsport.net
  • Autor: Tipsport.net
  • Země kampaně: Česká republika Slovensko
Shrnutí

Půjde v době globálního lockdownu uspořádat mezinárodní fotbalový turnaj a za přispění médií ukázat, že to opravdu jde a že jako společnost pohybující se ve sportovním prostředí stojíme i v tak složité době za sportovci. Zkusili jsme to. Tipsport 3. rokem pořádá v lednu pro ligové kluby turnaj na Maltě. Právě tam jsme vzali s sebou novináře, aby měli možnost rovněž normálně fungovat, a aby sami dali vědět veřejnosti, jak je i v covid době možné uspořádat sportovní soustředění a zároveň letos jediný fotbalový zimní turnaj v Evropě.

Video (nepovinná příloha)
Strategie

Při přípravě programu pro novináře i pro týmy jsme se v maximální míře snažili zohlednit zájmy všech stran: touhu fotbalových klubů po zimní přípravě na světové úrovni v teple, široký přístup k hráčům i trenérům pro média, představení Malty jako zimní sportovní i turistické destinace prostřednictvím zúčastněných novinářů. A pochopitelně zájem Tipsportu na propagaci značky, navázání silných vazeb s nejvýznamnějšími médii v ČR a SR. Těmto kritériím jsme event přizpůsobovali v každé fázi jeho přípravy a realizace.


Cíl

Pro sázkovou společnost Tipsport, specializující se na sportovní kurzové sázky, i pro ostrov Malta a jeho vládní představitele, zástupce fotbalového svazu a turistiky, je turnaj maximálně efektivním nástrojem PR a media relations.

Cíle Tipsportu:

Maximální medializace akce a Tipsportu.

Posílit značku Tipsport ve fotbalové komunitě.

Zdůraznit klíčovou roli Tipsportu v podpoře sportovců a klubů v ekonomicky složitých časech.

Posunovat značku na mezinárodní scénu.

Intenzivní media relations – posílit vztahy s klíčovými médii.

Cíle maltských partnerů:

Představit Maltu jako bezpečnou, rychle dostupnou, skvělou zimní turistickou destinaci pro sport i dovolenou.


Realizace

Dvacítka novinářů z České republiky a Slovenska využívala velmi nadstandardních možností přístupu k týmům a cestování po Maltě.

  Redakce vyslaly své reportéry a štáby na celý týden do zahraničí. Aby se jim vyplatil, přímo po nich vyžadovaly výstupy každý den.

Od počátku jsme si uvědomovali, že neděláme jen „fotbalový turnaj“, ale jeho prostřednictvím vytváříme propojujeme zájmy komerčního a veřejného sektoru, sportu a turistiky způsobem, jakým to ještě nikdo nedělal. 


Výsledek

 Tipsport Malta Cup:

Výstupy ve sportovních zprávách celostátních televizí v Česku i na Slovensku: TV Nova, TV Prima a CNN Prim News, ČT, RTVS, Markíze, TA3

TV Nova a TV Tipsport živě přenášely všechny zápasy.

Zpravodajství na rádiu Impuls

Deníky VLM - jejich reportér byl na místě a dokonce ve svých vydáních věnovaly turnajovému dění celostrany)

MfDnes, Lidové noviny, deníku Sport, Aktuálně.cz, Hattricku. 

250 unikátních původních výstupů jen v CZ médiích, další desítky na Slovensku, na Maltě (pravidelné zpravodajství v The Independent a Times of Malta) a v Rakousku.

Vysoce efektivní media relations se zúčastněnými novináři.

Sociální sítě, klubová média, web turnaje.

0 nakažených.


FLEMA Media Awards 2021