Kampaň

Tipsport Malta cup

  • Kategorie: Nejodvážnější počin
  • Zadavatel: Tipsport.net
  • Autor: Tipsport.net
  • Země kampaně: Česká republika Slovensko
Shrnutí

Pokusili jsme se v době globálního lockdownu o nemožné: uspořádat bezpečný mezinárodní fotbalový turnaj a s pomocí médií ukázat, že to opravdu jde a že jako společnost pohybující se ve sportovním prostředí stojíme i v tak složité době za sportovci. Tipsport 3. rokem pořádá v lednu pro ligové kluby turnaj na Maltě, který týmům slouží jako příprava. Nedílnou součástí akce jsou novináři z největších CZ a SK médií. Tipsport Malta Cup se letos stal jediným fotbalovým zimním turnajem v Evropě.


Video (nepovinná příloha)
Strategie

Turnaj na Maltě je sám o sobě unikátní. Nikdo v ČR nic podobného nepořádá. 3. ročník byl navíc obrovskou výzvou: dodržet opatření platná jak v zemích zúčastněných klubů, tak na Maltě. 2 letecké speciály, hotel „na samotě“, v němž měl každý klub vlastní patro, oddělená místní přeprava i tréninkové plochy, pravidelné testování – to jsou jen některá z přijatých opatření. A dvacítka novinářů, kteří využívali velmi nadstandardních možností přístupu k týmům a cestování po Maltě.


Cíl

Pro sázkovou společnost Tipsport, specializující se na sportovní kurzové sázky, i pro ostrov Malta a jeho vládní představitele, zástupce fotbalového svazu a turistiky, je turnaj maximálně efektivním nástrojem PR a media relations.

Cíle Tipsportu:

Maximální medializace akce a Tipsportu.

Posílit značku Tipsport ve fotbalové komunitě.

Zdůraznit klíčovou roli Tipsportu v podpoře sportovců a klubů v ekonomicky složitých časech.

Posunovat značku na mezinárodní scénu.

Intenzivní media relations – posílit vztahy s klíčovými médii.

Cíle maltských partnerů:

Představit Maltu jako bezpečnou, rychle dostupnou, skvělou zimní turistickou destinaci pro sport i dovolenou.


Realizace

Od počátku jsme si uvědomovali, že neděláme jen „fotbalový turnaj“, ale jeho prostřednictvím vytváříme propojujeme zájmy komerčního a veřejného sektoru, sportu a turistiky způsobem, jakým to ještě nikdo nedělal. Při přípravě programu pro novináře i pro týmy jsme se v maximální míře snažili zohlednit zájmy všech stran: touhu fotbalových klubů po zimní přípravě na světové úrovni v teple, široký přístup k hráčům i trenérům pro média, představení Malty jako zimní sportovní i turistické destinace prostřednictvím zúčastněných novinářů. A pochopitelně zájem Tipsportu na propagaci značky, navázání silných vazeb s nejvýznamnějšími médii v ČR a SR. Těmto kritériím jsme event přizpůsobovali v každé fázi jeho přípravy a realizace.


Výsledek

Redakce vyslaly své reportéry a štáby na celý týden do zahraničí. Aby se jim vyplatil, přímo po nich vyžadovaly výstupy každý den. Tipsport Malta Cup tak v lednu – kdy se navíc žádný jiný fotbal prakticky nehraje – opanoval sportovní zprávy na TV Nova, TV Prima a CNN Prim News, ČT, RTVS, Markíze, TA3, Impulsu, Deníku (ten dokonce ve svých vydáních věnoval turnajovému dění celostrany) ,MfDnes, Lidových novinách, deníku Sport, Aktuálně.cz, Hattricku. TV Nova a TV Tipsport živě přenášely všechny zápasy.

Sociální sítě, klubová média, web turnaje.

250 unikátních původních výstupů jen v CZ médiích, další desítky na Slovensku, na Maltě (pravidelné zpravodajství v The Independent a Times of Malta) a v Rakousku.

Vysoce efektivní media relations se zúčastněnými novináři.

0 nakažených.


Video dokumentace (nepovinná příloha)
FLEMA Media Awards 2021