Kampaň

Komerční banka – Partnerství se CNN Prima News

  • Kategorie: Nejlepší využití TV
  • Zadavatel: Komerční banka
  • Autor: FUSE/PHD (CZ)
  • Země kampaně: Česká republika
Shrnutí

Komerční banka se již řadu let profiluje jako banka budoucnosti s claimem „Budoucnost jste vy“. Naším úkolem bylo propsat „budoucnost“ do DNA banky a podpořit image KB jako partnera, který vidí dopředu a pomůže se zorientovat i v nejasných časech. Za tímto účelem jsme se rozhodli využít jedinečnou příležitost ve formě příchodu nové renomované zpravodajské platformy na český trh a propojit Komerční banku se stanicí CNN Prima News a také s jejími hodnotami – důvěra, přesné informace a hloubková znalost daného problému.

Přirozené spojení se nám podařilo docílit jedinečným způsobem, a to propojením Komerční banky s novým exklusivním pořadem s názvem „KB Interview“, ve kterém moderátor Martin Moravec zpovídá nejzajímavější osobnosti české společnosti a businessu.

Abychom propojení dostali i mimo úzkoprofilovou cílovou skupinu CNN Prima News a potažmo ke všem potenciálním klientům KB, v souladu s vizuálem CNN Prima News jsme připravili speciální injektáže KB. Tyto byly k vidění 1 měsíc před začátkem vysílání nové TV stanice napříč všemi kanály Prima group a celkem doručily 1.053 GRPs.

Video (nepovinná příloha)
Strategie

Jak využít televizi k budování image důvěryhodného a informovaného partnera, když hledáte jinou možnost, než standardní spoty?  

Jak efektivně propojit banku se zpravodajskou stanicí tak, aby byly jejich společné  hodnoty diváky vnímány přirozeně a splynuly?

Cílem bylo autentické a přirozené propojení, proto jsme spojili  značku KB se CNN Prima News již od samého začátku. Ještě před samotným startem vysílání CNN Prima News jsme do vysílání všech kanálů  Prima group nasadili speciální injektáže, kde jsme komunikovali budoucnost ve spojení se zahájením vysílání CNN Prima News.  Celé spojení se díky tomu dostalo i k televizním divákům masových kanálů.

Přímo do pořadu vysílaného na CNN Prima News se nám podařilo umístit název klienta do titulu, celý formát tak nese název „KB Interview“. Novinář a moderátor Martin Moravec v pořadu zpovídá úspěšné podnikatele a osobnosti, kteří dosáhli svých cílů a  mnohdy mění svými projekty svět. Na českém televizním trhu se jedná se o unikátní komerční spolupráci, zvláště vzhledem k zaměření stanice CNN Prima news.

Inovace a unikátnost

Cílem bylo využít jedinečnou příležitost příchodu nové vyhlášené zpravodajské platformy na český trh a propojit Komerční banku se stanicí CNN Prima News, zejména s jejími hodnotami, mezi které patří důvěra, přesné informace či hloubková znalost daného problému. Claim „Budoucnost jste vy“ přímo rezonoval se zahájením vysílání prestižní TV stanice.

Realizace

Pro dosažení maximálního zásahu u široké veřejnosti byly speciální injektáže KB s claimem „budoucnost jste vy“ a injektáže s informací o začátku vysílání CNN Prima News vysílané 1 měsíc před startem stanice napříč všemi kanály Primy v prime time u nejsledovanějších pořadů.

Pořadu KB Interview odstartoval v prvních dnech vysílání nové stanice. Jeho moderátor, renomovaný novinář Martin Moravec, si vybírá do jednoho z nejmodernějších TV studií v ČR uznávané hosty, kteří na poli businessu nebo v české společnosti něco dokázali, např. Zdeněk Pohlreich, Petra Kvitová, Tomáš Čupr, či Simona Kijonková. Pořad se vysílá 2x týdně v prime time, každý díl obsahuje sponzoring (před/ po) a dynamickou injektáž KB. Obsah pořadu se navíc pravidelně propisuje i do digitálních kanálů Primy a na sociální sítě.

Výsledek

Komerční banka se se značkou CNN Prima News spojila více než měsíc předtím, než došlo ke startu vysílání; maximálně tak vytěžila z „wow“ efektu a očekávání veřejnosti. Speciální injektáže natočily za měsíc celkem 1.053 GRPs v CS D15+.

Pořad KB Interview je nedílnou součástí programového schématu CNN Prima News. Ačkoliv se jedná o zpravodajskou stanici, která teprve v květnu 2020 odstartovala své vysílání, první díly pořadu dosahují průměrný share 0,22 v široké cílové skupině D15+.

Pro budování hodnot značky je důležitá dlouhodobost spolupráce, která je v tuto chvíli naplánovaná až do roku 2021.

FLEMA Media Awards 2020