Kampaň

Rauch - Staň se hvězdou s MyTea

  • Kategorie: Nejlepší využití engagementu
  • Zadavatel: Rauch Praha spol. s r.o.
  • Autor: PHD a.s.
  • Země kampaně: Česká republika
Shrnutí

Chcete ukázat mladým lidem, že o ně stojíte? Dejte jim šanci se zviditelnit, být součástí něčeho zajímavého a darujte jim zážitek. Rauch jsme spojili s hudbou, festivaly a létem a oslovili jsme mladé publikum, které se pomocí zpěvu, tance a textu mohlo zapojili do soutěže o hudební ceny a lístky na festival. Největším lákadlem však byla hlavní výhra. Výherce s nejlepším textem, hudbou a tancem spolu vyprodukovali letní song pod taktovkou My Tea. Vzniklý videoklip se pak šířil napříč sociálními sítěmi a organická awareness o Rauch My Tea byla nad očekávání. 

Vyprodukovali jsme jeden chytlavý letní song, splnili sen 7 výhercům a pobavili tisíce mladých lidí. Klip My Tea song dosáhl na Facebooku a YouTube 230 tisíc shlédnutí. O 82% jsme překročili počet plánovaných views v rámci všech použitých video formátů. Na instagramu jsme oslovili 740 tisíc uživatelů. Průměrný engagement rate u influencerů dosáhl 4,5%. Dosáhli jsme 18 045 478 mediálních impresí a o 33% jsme překročili plánovaný cíl.


Video (nepovinná příloha)
Strategie

Mladí lidé ve věku 15-30, na něž My Tea cílí, se chtějí odlišovat a být originální. Žijí sociálními sítěmi, není lehké je zaujmout klasickou komunikací. Spoustu z nich má nadání, které ale skrývají doma pod pokličkou. Přišli jsme s nápadem jak jim umožnit zažít něco nového a zajímavého. Hlavní výhrou byla spolupráce na produkci letního My Tea songu. Kampaň běžela pouze v online prostředí, které je mladým lidem blízké. Využili jsme online formáty, youtube, sociální sítě a influencer marketing.


Inovace a unikátnost

Značka Rauch nechce být jen značka nápojů, chce být součástí života mladých lidí a doprovázet je v každém okamžiku. Cílem bylo ukázat, že My Tea je pro všechny milovníky léta a hudby, je tu pro každou příležitost a život je díky němu daleko větší zábava. Cílem bylo vybudování vztahu mladé generace k Rauchu, aby jeho produkty byly součástí jejich každodenního života.


Realizace

Ke spolupráci jsme si vybrali influencery, kteří mají sami spojitost s hudbou a jsou sledováni mladým publikem. Jednalo se o Denise Earth, Dominika Porta, Kate Rezkovou a IamRosie. Díky nim jsme se obratem dostali nejen k mladým lidem, ale i laickým muzikantům, fanouškům a konzumentům hudby. Na FB fun page Rauch Česko lidé nahrávali svoje videa s tancem, zpěvem a sdíleli texty. Poté jsme vybrali nejlepší z nejlepších, oslovili je a pozvali na natáčení letního songu. Sladit datum natáčení s námi, produkcí, výherci a počasím se zdálo jako nemožné. Vše jsme nakonec zvládli a výsledek stojí za to!


Výsledek

Vyprodukovali jsme jeden chytlavý letní song, splnili sen 7 výhercům a pobavili tisíce mladých lidí. Klip My Tea song dosáhl na Facebooku a YouTube 230 tisíc shlédnutí. O 82% jsme překročili počet plánovaných views v rámci všech použitých video formátů. Na instagramu jsme oslovili 740 tisíc uživatelů. Průměrný engagement rate u influencerů dosáhl 4,5%. Dosáhli jsme 18 045 478 mediálních impresí a o 33% jsme překročili plánovaný cíl.


FLEMA Media Awards 2019