Kampaň

FLOWEE - MÁMA NENÍ DOMA, YOU TUBE ANO

  • Kategorie: Nejlepší využití OOH (out-of-home)
  • Zadavatel: BigBoard Praha
  • Autor: FLOWEE / BigBoard Praha
  • Země kampaně: Česká republika
Shrnutí

OOH kampaň vyjadřovala filosofii webového magazínu „Flowee: Médium nového světa“. Claimy se dotýkají závislosti na technologiích, nástupu nové ekonomiky i debaty o identitě ČR v rámci EU. Flowee tímto způsobem „humanizovalo“ billboardy, jakožto wake up call pro společnost. Vznikl tak formát „outdoorového twitteru“, kdy médium billboardu bylo použito jakoby screen mobilu s titulkem článku.


Video (nepovinná příloha)
Strategie

Přitáhnout pozornost na nový webový magazín pomocí jednoduchých sloganů v podobě novinových titulků či twitterových sdělení, které se dotýkaly aktuálních společenských témat. Spojujícím elementem byla technologická a sociální inovace.


Inovace a unikátnost

Prostřednictvím outdoorového krátkého a úderného sdělení vytvořit zájem o témata, která pak byla contentově zpracována online na webu Flowee v podobě článků. Tím tak podpořit zvýšení povědomí o webu a podpořit rebranding a nový positioning značky.

Flowee je dceřinou společností firmy BigBoard. Dalším cílem proto bylo ukázat mediální a marketingové propojení outdoorového, převážně papírového média s online médiem.


Realizace

S využitím nástroje BigPlan (nástroj pro plánování OOH kampaní) byly vybrány nejvhodnější plochy po celé ČR s nejvyšším zásahem CS relevantní ke značce Flowee.

Slogany, které byly umístěny na OOH plochách, tak byly cíleně zaměřeny přímo na požadovanou cílovou skupinu.

Výsledek

Masivní zvýšení povědomí o značce Flowee. Její rebranding z původně převážně lifstylového média na general news médium s důrazem na nové technologické trendy.

A/V dokumentace (nepovinná příloha)
1000225-e88e6680-7688-4746-8643-ddc0ee195848.jpg
1000225-6866632e-8b1b-449f-b9bf-e66f2ca6d6b5.jpg
1000225-6cb857b5-b7f1-47d9-82cc-8b9958a722d1.jpg
1000225-349837fa-7c4c-4e6f-b8ce-835fb618bc8f.jpg

FLEMA Media Awards 2019