Kampaň

Provident - Malá pomoc může odstartovat velké změny!

  • Kategorie: Nejlepší malá kampaň
  • Zadavatel: Provident Financial s. r. o.
  • Autor: Swiming Pool
  • Země kampaně: Česká republika
Shrnutí

Kampaň "I malá pomoc může odstartovat velké změny" představila půjčku Provident START (půjčku která je zcela zdarma) jako produkt ideální pro mladé lidi, kteří chtějí svůj život změnit k lepšímu. Chtějí si splnit své sny, ale obávají se větší půjčky. Půjčit si chtějí výhodně a co nejlevněji. Aby byla kampaň jasně odlišitelná od ostatních spotů konkurence, zvolili jsme dominantní korporátní modrou barvu a netradiční spojení mladé hrdinky - řidičky kamionu.


Video (nepovinná příloha)
Strategie

Pro Provident to znamenalo velkou změnu stylu komunikace, téměř rebranding. Potřebovali jsme rychle vybudovat reach, tudíž jsme zvolili kombinaci TV a online, sociální média - FB, IG, Youtube v kombinaci s outdoorem – plakátovacími plochami v menších městech, které mají vyšší afinitu k naší cílové skupině. Plán jsme doplnili neadresnou distribucí precizně zacílenou pomocí geomarketingu.

Inovace a unikátnost

Hlavním cílem kampaně bylo oslovit mladší cílovou skupinu, především segment young expanding a představit na trhu unikátní produkt - půjčku, která je zcela ZDARMA a jeho pomocí změnit percepci Providentu na poskytovatele půjček s výhodnými parametry (půjčka zcela zdarma na 3 měsíce) a pro smysluplné projekty sloužící k osobnímu rozvoji.


Realizace

Kampaň byla postavena na charakteru mladé nekonvenční a sympatické hrdinky, která si díky výhodné půjčce změní život k lepšímu. Investuje totiž do svého rozvoje - pořízení řidičského průkazu, aby tak mohla trávit čas jako řidička se svoji oblíbenou kapelou. Pro lepší rozpoznatelnost bylo použito korporátní modré klíčování - modrý kamion a barva vlasů. Claim „Spolu se domluvíme“ vystihuje lidský a individuální přístup ke klientovi a to nejen při sjednání produktu, ale i v následném zákaznickém servisu.

Výsledek

Po spuštění kampaně došlo k nárůstů příchozích hovorů od 63%. O 106% se zlepšily online konverze (návštěva webu vs vyplněný formulář s žádostí o půjčku). Došlo ke znatelnému zlepšení vnímání značky a o 25% klesl počet respondentů, kteří značku Provident odmítají. Kampaň měla kromě brandových cílů také výkonnostní. Ty se podařilo splnit. 


FLEMA Media Awards 2019