Sázková kancelář Chance zaujímá na trhu třetí místo s podílem 10%. Díky tomu má omezený rozpočet a téměř žádné možnosti nakupovat a cílit inzerci na sociálních sítích. Agentura Outbreak proto pro klienta vymyslela způsob jak se v konkurenci, která nabízí velmi podobné produkty, odlišit. Vymyslela pro Chanci roli dvorního šaška, který na sociálních sítích vtipně glosuje o aktuálním dění ve sportu a to především o nešvarech a neduzích, které sport a jeho aktéři nabízí.
Reagovat na události v reálném čase je alfa-omega, jelikož není možnost mediální podpory, musíme tvořit content, který se bude v sociálních sítích šířit tzn. potřebujeme extrémní množství lidí, aby se zapojilo formou sdílení, komentování a likování.
Outbreak pro klienta vymyslel roli dvorního šaška sportu. Šašek je zodpovědný za zábavu na dvoře - ve sportu, Chance se tedy stala vtipným glosátorem aktuálního dění ve sportu i společnosti, má svůj vlastní názor a dělá si srandu z dění kolem nás. Vždy je ale cítit, že svůj dvůr - sport a sportovní fanoušky má ráda.
Chance se chce v komunikaci na sociálních sítích od konkurence maximálně odlišit, proto svým contentem vyvolává emoce, pobuřuje veřejnost a ve své komunikaci chodí až na hranu. Díky tomu má potenciál organického šíření mezi cílovou skupinou, která by ráda sportovní dění komentovala a my jim dáváme jednoduchou možnost komentovat události skrze sdílení našeho vtipného contentu, který jim vytváří vyšší social kredit mezi svými přáteli na sociálních sítích. Rovnice je tedy jednoduchá, Chance vtipným komentováním baví své fanoušky, fanoušci chtějí pobavit své přátele a tím se obsah Chance dostává organicky mezi většinu cílové skupiny.
Chance, mladší brácha z holdingu silnějšího Tipsportu, zaujímá na trhu sázkových kanceláří třetí místo a její podíl je 10%. Její investice do marketingu jsou tedy výrazně menší než u silnějších hráčů (Tipsport, Fortuna), a proto je potřeba nakládat s prostředky efektivně.
Komunikace Chance by tedy teoreticky mohla probíhat zejména na sociálních sítích, tam však čelí omezení, protože své reklamy nemůže cílit na specifické cílové skupiny, nemůže tudíž využívat lokálního, časového ani retargetingového cílení.
Navíc nabídka produktů se na trhu sázkových kanceláří příliš neliší, jelikož všichni nabízejí podobné kurzy a hlavním odlišením je povědomí o značce, vnímání značky a emoce s ní spojené.
Komentovat dění ve sportu v reálném čase vyžaduje schopnost sledovat několik událostí najednou takřka po celém světě. Agentura tedy sestavila team sportovních nadšenců a kreativců, který je k dispozici 24 hodin denně a to hned v několika světových časových pásmech. Tím je dokonale zaručena okamžitá reakce na cokoliv zásadního se ve sportu stane v jakoukoliv denní hodinu.
Díky teamu, který dokonale zná cílovou skupinu, je
neustále k dispozici a vytváří vtipný content v reálném čase, jsme
schopni pravidelně každý měsíc generovat reach přes 2 500 000 a dosahovat
interakcí (like, share, comment) přes 50 000.