Kampaň

Samsung - Zažijte olympijské hry jinak

  • Kategorie: Nejlepší využití rádia
  • Zadavatel: Samsung Electronics Czech and Slovak
  • Přihlašovatel: Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
  • Země kampaně: Česká republika Slovensko
  • Segmenty Trhu: Consumer Goods Technologies Telecoms/Mobile
Shrnutí

V rámci kampaně Zažijte olympijské hry jinak Samsung Electronics využíval všechny dostupné komunikační kanály. Rádio bylo jedním z těch nejdůležitějších. V éteru slovenského Fun rádia se první olympijské teasingy rozezněly již 8. ledna 2018, tedy měsíc před zahájením Zimních olympijských her. Na české Evropě 2 se kampaň rozeběhla o týden později.

Komunikace před olympiádou zahrnovala informace o brandu a špičkových produktech nadnárodního partnera Zimních Olympijských her – společnosti Samsung. V průběhu týdnů se zábavnou formou v obou rádiích soutěžilo o atraktivní produkty Samsung Galaxy Note8, Samsung Gear IconX, Samsung Gear 360 a  především o týdenní VIP pobyt na ZOH v jihokorejském Pchjongjangu.

Po zahájení Zimních olympijských her Samsung díky svým technologiím zprostředkoval jedinečné zážitky přímo z místa konání největší sportovní události roku. Do Koreji odjeli nejen vítezové VIP pobytů na ZOH, ale také populární moderátor slovenského Fun rádia Sajfa. Originální a brandované příspěvky s českými olympioniky, mezi nimiž kralovala zlatá Ester Ledecká, sdílela Evropa 2 z facebookového profilu Samsung v řádu několika minut na své sociální sítě.


Video (nepovinná příloha)
Big Idea

Jak přiblížit technologického leadera přes sportovní zážitky posluchačům v České a Slovenské republice? Vyjímečným a zábavným obsahem podpořeným atraktivními soutěžemi o špičkové technologické produkty a netradiční cenu v podobě VIP pobytu na ZOH 2018 v Jižní Koreji.


Strategie

A především, jaký jiný globální olympijský partner by měl přinést fanouškům lepší zážitek než ten, v jehož domovské zemi se hry odehrávají?

Pomocí rádií dokáže Samsung zprostředkovat Zimní Olympijské hry 2018 posluchačům netradiční a interaktivní cestou, kdy se sami posluchači mohou aktivně zapojit do soutěží před olympijádou a poté společně fandit českým nebo slovenským sportovcům při olympijských kláních.

Samsung jako partner olympijských her dokáže díky svým produktům zajistit jedinečný obsah přímo z dění na olympisjkých hrách, který přitáhne pozornost posluchačů k olympijským hvězdám i značce a produktům umožňujícím jedinečné zážitky.


Realizace

Kampaň probíhala na slovenském Fun rádiu od 8. ledna do konce ZOH 2018, tedy 25. ledna. Hlavním heslem kampaně bylo „Zažij olympijské hry jinak“, kterému se vše podřídilo. Soutěž o atraktivní produkty značky Samsung a pobyt na ZOH 2018 probíhala od 08.01. do 29.01.2018 a byla rozdělena na několik částí. Poté se pozornost zaměřila na komunikaci Samsungu jako partnera ZOH 2018 a obsah ze zimních sportovišť. Na Evropě 2 se komunikace rozběhla 15.1. a jejím ústředním tématem byla také soutěž o hodnoté produkty a pobyt na ZOH. V průběhu olympijských her Evropa 2 sdílela originální příspěvky s olympijskými sportovci z facebookové stránky Samsung na své sociální sítě.


Výsledek

Samsung se objevil v éteru Evropy 2 během 27 moderátorských vstupů, 68 aktivačních anoncí, 75 Day partů, 5 soutěžních vstupů v Ranní Show, 5 soutěžních vstupů v Odpolení Show, 5 Phonerů. Evropa 2 sdílela na svých facebookových stránkách obrandované Samsung příspěvky s olympijskými sportovci. Jejím prostřednictvím se podařilo oslovit dalších 800 000 lídí. Fun rádio promovalo produkty Samsung a soutěž o VIP pobyt na Zimních olympijských hrách v rámci 10 BIP BUP soutěžních slalomů, 45 info vstupů, 60 upoutávek na soutěž, 5 kvízů se Sajfou, 4 finále v Sajfašou, 46 moderátorských vstupů. Sledovanost živého vysílání finále soutěže o VIP pobyt na Zimních olympijských hrách na facebookových stránkách Ja som Fun Radio získala 6 500 zhlédnutí, 83 To se mi líbí, 43 komentářů a byla 7x sdílená.


FLEMA Media Awards 2018