Kampaň

Samsung - Zažijte olympijské hry jinak

  • Kategorie: Nejlepší využití digitálních médií
  • Zadavatel: Samsung Electronics Czech and Slovak
  • Přihlašovatel: Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
  • Země kampaně: Česká republika Slovensko
  • Segmenty Trhu: Consumer Goods Technologies Telecoms/Mobile
Shrnutí

Autentický obsah přímo od sportovců, a to z míst, kam neměli přístup ani televizní štáby. Takový cíl si dal Samsung Electronics před začátkem Zimních olympijských her 2018 v jihokorejském Pchjongčchangu (realizovaných 9. 2. 2018 – 25. 2. 2018). Výsledkem byl skvělý obsahu na sociálních sítích - díky 360stupňové kameře si mohli fanoušci vychutnat panoramatické fotografie od zlaté Ester, špičkového týmu našich biatlonistů nebo přímo cítit kouzlo okamžiku uprostřed české reprezentace při slavnostním zahájení. Značka Samsung se díky spojení s tak fenomenální sportovní událostí dostala do povědomí široké skupině lidí s naprosto jednoduchou rovnicí: Samsung = úžasné technologie zaručující jedinečné zážitky.


Video (nepovinná příloha)
Big Idea

Značka Samsung dokáže, díky inovativním řešením a exekuční kreativitě, zprostředkovat plnohodnotný olympijský zážitek všem sportovním fanouškům bez ohledu na to, kde se právě nacházejí. Díky nejnovějším technologiím a špičkovým telefonům dopřeje lidem v České a Slovenské republice zažít stejné emoce jako mají nejen návštěvníci sportovišť v Pchjongčchangu, ale i přímo samotní olympionici.


Strategie

Jak toho docílit a zaujmout kromě jiných i obtížněji oslovitelné mileniály? Atraktivním a především autentickým obsahem z centra dění, a to přímo od členů české reprezentace a populárních influencerů. Mobilní telefony a 360stupňová kamera v rukou samotných sportovců se stanou tím nejlepším způsobem, jak získat content okořeněný pravým olympijským duchem, zákulisím her a vypjatými emocemi v těch nejdůležitějších okamžicích.


Realizace

Žádné umělé reportáže, ale autentický obsah přímo od sportovců, a to z míst, kam na ZOH 2018 neměli přístup ani televizní štáby. Díky 360stupňové kameře si mohli fanoušci vychutnat např. panoramatické fotografie od zlaté Ester. Autorské příspěvky na sociálních sítích Samsung, influencerů, samotných sportovců a rádií automaticky zvedly zájem jak o použité technologie a produkty, tak o samotný brand, který fanoušci vnímali jako jednu z hybných sil celé olympiády.


Výsledek

Spolupráce se sportovními hvězdami, které mají na domácí půdě obrovské fanouškovské základny, byl skvělý tah a autentické příspěvky našich olympioniků se na sociálních sítích staly hlavním lákadlem. Výsledkem celkové kampaně bylo 70 společně vytvořených příspěvků, 1.138 GRPs, 53% zásah a 3x nad-dodaná mediální hodnota, 280 OOH ploch, 70 milionů impresí. Samsung Galaxy Note8 a dokovací stanice Dex se staly naprosto přirozenou součástí studia České televize, kdy z plánovaných 6 minut v pořadu Velký přehled byly naše produkty v záběru celých 12 minut denně a v Rozhovorech bez hranic měl Note8 své pevné místo v 82 případech namísto původně plánovaných 17. A vedle toho přivítala brněnská Galaxy Aréna 70 000 návštěvníků.


FLEMA Media Awards 2018