Kampaň

Samsung - Zažijte olympijské hry jinak

  • Kategorie: Nejlepší malá kampaň
  • Zadavatel: Samsung Electronics Czech and Slovak
  • Autor: Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
  • Země kampaně: Česká republika Slovensko
Shrnutí

Autentický obsah přímo od sportovců, a to z míst, kam neměli přístup ani televizní štáby. Takový cíl si dal Samsung Electronics před začátkem Zimních olympijských her 2018 v jihokorejském Pchjongčchangu (realizovaných 9. 2. 2018 – 25. 2. 2018). Výsledkem byl skvělý obsah na sociálních sítích - díky 360stupňové kameře si mohli fanoušci vychutnat panoramatické fotografie od zlaté Ester, špičkového týmu našich biatlonistů nebo přímo cítit kouzlo okamžiku uprostřed české reprezentace při slavnostním zahájení. Značka Samsung se díky spojení s tak fenomenální sportovní událostí dostala do povědomí široké skupině lidí s naprosto jednoduchou rovnicí: Samsung = úžasné technologie zaručující jedinečné zážitky.


Video (nepovinná příloha)
Strategie

Jak toho docílit a zaujmout kromě jiných i obtížněji oslovitelné mileniály? Atraktivním a především autentickým obsahem z centra dění a to přímo od členů české a slovenské reprezentace a populárních influencerů. Mobilní telefony v rukou samotných sportovců se stanou tím nejlepším způsobem, jak získat content okořeněný pravým olympijským duchem, zákulisím her a vypjatými emocemi v těch nejdůležitějších okamžicích.


Cíl

Značka Samsung dokáže, díky inovativním řešením a exekuční kreativitě, zprostředkovat plnohodnotný olympijský zážitek všem sportovním fanouškům bez ohledu na to, kde se právě nacházejí. Díky nejnovějším technologiím a špičkovým telefonům dopřeje lidem v České a Slovenské republice zažít stejné emoce jako mají nejen návštěvníci sportovišť v Pchjongčchangu, ale i přímo samotní olympionici.


Realizace

Žádné umělé reportáže, ale autentický obsah přímo od sportovců, a to z míst, kam na ZOH 2018 neměli přístup ani televizní štáby. Díky 360stupňové kameře si mohli fanoušci vychutnat např. panoramatické fotografie od zlaté Ester. Autorské příspěvky na sociálních sítích Samsung, influencerů, samotných sportovců a rádií automaticky zvedly zájem jak o použité technologie a produkty, tak o samotný brand, který fanoušci vnímali jako jednu z hybných sil celé olympiády.


Výsledek

Spolupráce se sportovními hvězdami, které mají na domácí půdě obrovské fanouškovské základny, byl skvělý tah a autentické příspěvky našich olympioniků a influencerů se na sociálních sítích staly hlavním lákadlem. Výsledkem celkové kampaně bylo 70 společně vytvořených příspěvků, 70 milionů impresí, 15 147 976 unikátních návštěv a 765 738 zhlédnutí u videí s olympijskou tematikou.


FLEMA Media Awards 2018