Rádio jsme zvolili na základě několika kritérií – velmi afinitní médium vůči živnostníkům a malým a středním podnikatelům. Je součástí jejich dne, doprovází je na cestách, přináší jim informace i zábavu a důvěřují mu. Poslouchají jej v průběhu celého dne. Druhým kladem byla časová a finanční nenáročnost zvoleného média. Nejlepší afinitu vykazovalo rádio Beat, které má i velký kontakt se svými posluchači. Stačilo tedy jen zkřížit čas s rádiem a klientem a vznikl celkem přirozeně čas, který věnuje Moneta MB na komunikaci těm živnostníkům, kteří se s ní podělí o svůj podnikatelský příběh. Nyní bylo potřeba nápadu dát formu, tak, aby vše bylo přirozené a nebyl to na první pohled reklamní tah.
Minuta s Monetou byla i formálně minutou ve vysílání. Moderátoři v živých vstupech komunikovali s posluchači a žádali je o zaslání příběhů. Na závěr těchto vstupů byla umístěna citace klienta. Moderátoři reagovali na první došlé příběhy, což pomáhalo k důvěryhodnosti pořadu. Příběhy byly dojemné a každým dnem přibývaly. Po 14 dnech náborové fáze jich bylo 49. Následující týden byl technický, kdy moderátoři pokračovali v komunikaci, ale zároveň se již natáčely první minuty s vybranými živnostníky. Z původně 5 vítězů jich nakonec bylo 11 a všichni dostali svou opakovanou minutu ve dvou dalších týdnech. Každý příběh doprovázela citace klienta. Doplněním byla finanční poradna poradce z Moneta MB, který formou rozhovoru radil, jak řešit některé finanční problémy právě u živnostníků.
Z podhledu agentury velmi úspěšné kampaň - 5 týdnů přímé komunikace se zpětnou vazbou od posluchačů. 49 velmi propracovaných a emotivních příběhů, které došly během 14 dnů, – propojení s cílovou skupinou. Minimální náklady – maximální spokojenost klienta, rádia i posluchačů a opakování celé Minuty s Monetou v následující kampani s předpokládanou budoucností rozvinutí, jako základu kampaně.