Kampaň

KFC Recruitment Picnic

  • Kategorie: Nejlepší využití OOH (out-of-home)
  • Zadavatel: Amrest, KFC
  • Přihlašovatel: PHD, a.s.
  • Země kampaně: Česká republika
  • Segmenty Trhu: Food
Shrnutí

KFC Recruitment Picnic je event, který spojuje vztah zaměstnanců ke značce s budováním povědomí o KFC jako vhodném zaměstnavateli pro mladé lidi.

KFC společně s TV stanicí Óčko připravilo nejen pro své zaměstnance, ale i pro všechny mladé aktivní lidi se zájmem o hudbu a značky KFC a Óčko malý hudební event v centru Prahy na Střeleckém Ostrově.

Cílem eventu bylo pobavit všechny přítomné, ukázat KFC jako zaměstnavatele v netradičním světle a v případě zájmu možnost pro tuto značku pracovat. Účastníci eventu měli možnost vyzkoušet si různé workshopy například graffiti, skateboarding, virtuální realitu nebo se třeba projet na motorovém člunu v centru Prahy.

 

Na pódiu se objevily aktuální hvězdy české hudební scény Jako Majk Spirit, Pavel Calta, Jakub Děkan nebo Monika Bagárová.

 

V průběhu celé akce měli návštěvníci možnost ochutnat produkty z dílny KFC a servírovalo se poprvé z plovoucích restaurací na Vltavě, což celý zážitek ještě umocnilo.

 

Event byl podpořen komunikací na TV Óčko, Youtubery a živými vstupy na sociálních sítích.

 

Výsledkem byla zábava pro 4.000 účastníků na místě a více než 1.000.000 zasažených lidí na sociálních sítích.

Video (nepovinná příloha)
Big Idea

KFC Recruitment Picnic měl za cíl ukázat lidem, že KFC se zajímá o své zaměstnance a má jim co nabídnout.

KFC se dlouhodobě potýká s velkou fluktuací zaměstnanců a je velmi těžké je zaměstnance udržet. Náklady na nábor nových zaměstnanců rok od roku rostou a tak jsme se rozhodli touto netradiční cestou ukázat, že KFC není jen zaměstnavatel, ale i partner a značka, která je mladým lidem blízko.

Mladí lidé se rádi baví a tak jsme se rozhodli, že jim nabídneme to, co rádi dělají ve svém volném čase, na jednom místě a v jeden čas: Skvělá hudba, tematické workshopy a možnost pobavit se s přáteli na příjemném místě s dobrým jídlem.

V průběhu dne vystoupili i zaměstnanci KFC, kteří ukázali, že se dá práce v KFC skloubit s koníčky, které mají rádi, a že v KFC restauracích pracuje kolektiv mladých lidí, kteří se podporují a stýkají se nejen v práci, ale i mimo ni.

Strategie

KFC jako relevantní partner pro mladé lidi

Celý event byl připraven tak, abychom oslovili mladé studující lidi, potenciální zaměstnance pro KFC – jednak po stránce mediální - budování povědomí o eventu, tak po stránce obsahové - náplň eventu.

Abychom získali maximální relevanci u naší cílové skupiny, byla celá aktivace komunikačně i organizačně propojena s hudební TV stanicí Óčko a několika Youtubery. Podařilo se nám společně vyjednat skvělé obsazení eventu v čele s Majkem Spiritem, který byl hlavním tahákem celého programu. 

Mladí lidé jsou zvyklí žít velmi aktivní život, rádi zkoušejí nové aktivity, a proto bylo velmi důležité zvolit vhodné workshopy, abychom udrželi jejich pozornost po celé odpoledne. Jednotlivé workshopy byly využity v plném rozsahu a například graffiti stěna, virtuální realita nebo skateboarding byly vytíženy v plném rozsahu.

Realizace

Pozvánka na event a workshopy probíhala na sociálních sítích a v TV Óčko 14 dní před celou akcí. Samotný event se odehrával ve čtvrtek odpoledne na Střeleckém Ostrově, den i místo byly zvoleny tak, abychom oslovili nejen lidi žijící v Praze, ale i studenty, kteří se v hlavním městě zdržují během týdne.

V průběhu dne vystoupili kromě zpěváků, DJ a Youtuberů i zaměstnanci KFC, kteří ukázali, že se dá práce v KFC skloubit s koníčky, které mají rádi a že v KFC restauracích pracuje kolektiv mladých lidí, kteří se podporují a stýkají nejen v práci, ale i mimo ni. Každý návštěvník měl možnost pobavit se s KFC personalistou a zanechat kontakt, pokud by měl zájem připojit se k týmu KFC, samozřejmě pouze v případě, že měl sám zájem.

Výsledek

Výsledkem celé aktivace byla zábava pro více než 4.000 účastníků na místě a více než 1.000.000 zasažených lidí na sociálních sítích. Náborový dotazník nám přímo na místě vyplnilo 50 potenciálních zaměstnanců a v posledním čtvrtletí roku 2017 mělo KFC historicky nejnižší fluktuaci zaměstnanců od roku 2005.


FLEMA Media Awards 2018