Kampaň

Samsung - Zažijte olympijské hry jinak

  • Kategorie: Nejlepší využití influencera
  • Zadavatel: Samsung Electronics Czech and Slovak
  • Přihlašovatel: Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
  • Země kampaně: Slovensko
  • Segmenty Trhu: Consumer Goods Technologies Telecoms/Mobile
Shrnutí

Jedinečný obsah z dění na olympijských hrách, netradiční rozhovory s olympijskými sportovci, osobní a nezaměnitelný rukopis – to a mnohem více byl výsledek spojení se značky Samsung Electronics s populárním slovenským moderátorem, youtuberem a influencerem Matějem Cifrou, známým pod přezdívkou Sajfa, behěm Zimních olympijských her 2018. Sajfa je slovenským ambasadorem Samsungu již od roku 2017 a jeho podpora značky Samsung během olympiády tak byla přirozenou součástí dobře nastavené spolupráce. Mimo jiné Sajfa působí jako moderátor slovenského Fun rádia a jeho příspěvky na osobních komunikačních kanálech skvěle doplnily olympijskou rádiovou kampaň, která vyvrcholila v jihokorejském Pchjongčchangu během Zimních olympijských her 2018.


Video (nepovinná příloha)
Big Idea

Značka Samsung dokáže, díky inovativním řešením a exekuční kreativitě, zprostředkovat plnohodnotný olympijský zážitek všem sportovním fanouškům bez ohledu na to, kde se právě nacházejí. Díky nejnovějším technologiím a špičkovým telefonům dopřála lidem na Slovensku zažít stejné emoce jako mají nejen návštěvníci sportovišť v Pchjongčchangu, ale i přímo samotní olympionici. Ještě víc se ke své cílové skupině ale přiblížila skrze populární osobnost influencera, který dokáže jak špičkové technologie, tak olympijské zážitky zporostředkovat svým jedinečným, vtipným a originálním viděním světa širokému publiku.


Strategie

Jak toho docílit a zaujmout kromě jiných i obtížněji oslovitelné milleniály? Atraktivním a především autentickým obsahem z centra dění a to přímo od členů slovenské reprezentace a populárního influencera. Mobilní telefony v rukou samotných sportovců a Sajfy se stanou tím nejlepším způsobem, jak získat content okořeněný pravým olympijským duchem, zákulisím her a vypjatými emocemi v těch nejdůležitějších okamžicích.

Sajfa přitom bude průvodcem v zákulisí olympijských her, neformálně se bude setkávat se sportovci a ptát se nejen na jejich sportovní úspěchy, ale především na to, co zajímavého se děje v jejich životech. Svým osobitým přístupem tak přiblíží slovenským fanouškům zemi, odkud technologický leader trhu, Samsung, pochází a která pořádá v roce 2018 největší sportovní událost roku.


Realizace

Teasingová část kampaně s influencerem začala na počátku ledna 2018. Sajfa ve videích ukazoval, jak lze prakticky využít vlastnosti chytrého telefonu Samsung Galaxy Note8 a společně s olympijskými sportovci přitom lákal na Olympiádu. Na teasingová videa navázaly neformální rozhovory se slovenskými olympioniky. Videa Sajfa postupně vkládal na svůj vlog a sociální sítě. Sajfa byl také hlavní tváří soutěže o hodnotné produkty Samsung a VIP pobyt na Zimních olympijských hrách, která byla komunikována na sociálních sítích a především na slovenském Fun rádiu. V období olympiády odjel Sajfa společně s výherci soutěže na olympiádu, kde tvořil originální obsah pro svůj vlog, Instagram a Facebook.


Výsledek

Spolupráce se sportovními hvězdami, které mají na domácí půdě obrovské fanouškovské základny, byl skvělý tah a autentické příspěvky slovenského influencera Sajfy se na sociálních sítích staly hlavním lákadlem. Díky Sajfovi kampaň získala 765 738 zhlédnutí videí s olympijskou tematikou, ve kterých figuroval Samsung Galaxy Note8. Na Sajfově Instagramu (224 tis. sledujících) se objevilo 82 206 To se mi líbí u příspěvků s olympijskou tematikou, pod hashtagem #sosajfomnaolympiadu lze najít 295 příspěvků od fanoušků soutěžících o VIP pobyt na Olympijských hrách a na Sajfově Facebooku (169 466 lidem se to líbí, 167 565 lidí to sleduje) získaly příspěvky s olympijskou tematikou 5 964 To se mi líbí.


FLEMA Media Awards 2018