IMAGE KAMPAŇ PRO OVOCNÉ DRINKY RELAX
Cílem bylo posílit povědomí o značce Relax u mladé cílové skupiny (13–18 let) a podpořit prodeje.
Kampaň jsme postavili na výběru influencerů, které jsme zapojili do vytváření obsahu pro sociální sítě a propojili jsme s nimi také produkt.
Do role influencerů jsme vybrali Petra Lexu a Lukáše Bundila z populární skupiny Slza.
Vytvořili jsme speciální edici drinků Relax se Slzou, na jejíž etiketách se objevil refrén písně Ani vody proud. Úkolem soutěžících bylo najít všech 6 částí refrénu pod víčky drinku, poskládat ho a fotku sdílet na Instagramu.
Výherci získali mobilní telefon nebo merch Slzy i Relaxu a také VIP lístky na tour Slzy s účastí na soukromém koncertu.
Během kampaně se prodalo 1,3 milionu drinků speciální edice Relax se Slzou.
Propagační videa na YouTube vidělo 1 723 145 lidí.
Dosah postů na FB a IG byl přes 1 milion.
CASE STUDY:Jako hlavní komunikační kanály jsme zvolili ty, které cílová skupina denně používá: YouTube, Instagram a Facebook.
Krome atraktivních postů jsme se členy Slzy připravili 3 propagační videa, která se objevila na YouTube, Facebooku a Instagramu Relaxu a Slzy.
Ke komunikaci kampaně jsme využili etikety a víčka drinků Relax. Kromě soutěžních úryvků textu refrénu písně Ani vody proud jsme pod víčka umístili ještě dalších 30 tématických hlášek, které vymysleli členové Slzy.
A Relax byl vidět také na 8 koncertech halové tour Slzy, kde výherci naší soutěže navštívili soukromý "předkoncert" a ostatní návštěvníci si mohli zasoutěžit s fotostěnou nebo měnit víčka z koupených drinků za merchandise.
Spolupráci s influencery jsme nechtěli postavit na obvyklém postupu, kdy značka zaplatí celebritě peníze za několik fotek s produktem.
Náš plán byl organicky zapojit influencery do vytváření kampaně, využít jejich koncertní tour a propojit s nimi také produkt – Relax drink.
A tak vznikla speciální edice drinku Relax se Slzou. Kdo chtěl hrát o ceny, musel si koupit minimálně 6 drinků (ve skutečnosti více), aby mohl sestavit text refrénu písničky Ani vody proud z textů pod víčky.
Právě mechanika soutěže ve spojení s oblíbeností skupiny Slza zajistila skvělé prodeje.
Jak jsme
si kampaň naplánovali, tak jsme ji také realizovali : )
Nápad s
intenzivním zapojením influencerů do kampaně se osvědčil a na mladou cílovou
skupinu zafungoval.
Kluci ze Slzy kampaní žili a dali tím značce velkou přidanou hodnotu.
Kampani se podařilo splnit dva hlavní cíle:
–
zvýšení povědomí o značce Relax
–
podpora prodeje
Během kampaně se prodalo 1,3 milionu drinků speciální edice Relax se Slzou.
Do soutěže se zapojilo 1462 lidí, kteří poskládali refrén písně Ani vody proud z textů pod víčky a fotku sdíleli na Instagramu.
Propagační videa se Slzou zhlédlo 1,7 milionu lidí.
Slza tour během 8 koncertů navštívilo 18 418 lidí, kteří si na místě mohli zakoupit Relax drinky a zapojit se do soutěží o merchandise.