Kampaň

Relax se Slzou

  • Kategorie: Nejlepší využití influencera
  • Zadavatel: Maspex Czech s.r.o.
  • Autor: Friendly s.r.o.
  • Země kampaně: Česká republika
Shrnutí

IMAGE KAMPAŇ PRO OVOCNÉ DRINKY RELAX

Cílem bylo posílit povědomí o značce Relax u mladé cílové skupiny (13–18 let) a podpořit prodeje.

Kampaň jsme postavili na výběru influencerů, které jsme zapojili do vytváření obsahu pro sociální sítě a propojili jsme s nimi také produkt.

Do role influencerů jsme vybrali Petra Lexu a Lukáše Bundila z populární skupiny Slza.

Vytvořili jsme speciální edici drinků Relax se Slzou, na jejíž etiketách se objevil refrén písně Ani vody proud. Úkolem soutěžících bylo najít všech 6 částí refrénu pod víčky drinku, poskládat ho a fotku sdílet na Instagramu.

Výherci získali mobilní telefon nebo merch Slzy i Relaxu a také VIP lístky na tour Slzy s účastí na soukromém koncertu.

Během kampaně se prodalo 1,3 milionu drinků speciální edice Relax se Slzou.

Propagační videa na YouTube vidělo 1 723 145 lidí.

Dosah postů na FB a IG byl přes 1 milion.

CASE STUDY:
https://s.friendlydigital.cz/anLVJxxq
Strategie

Jako hlavní komunikační kanály jsme zvolili ty, které cílová skupina denně používá: YouTube, Instagram a Facebook.

Krome atraktivních postů jsme se členy Slzy připravili 3 propagační videa, která se objevila na YouTube, Facebooku a Instagramu Relaxu a Slzy.

Ke komunikaci kampaně jsme využili etikety a víčka drinků Relax. Kromě soutěžních úryvků textu refrénu písně Ani vody proud jsme pod víčka umístili ještě dalších 30 tématických hlášek, které vymysleli členové Slzy.

A Relax byl vidět také na 8 koncertech halové tour Slzy, kde výherci naší soutěže navštívili soukromý "předkoncert" a ostatní návštěvníci si mohli zasoutěžit s fotostěnou nebo měnit víčka z koupených drinků za merchandise.


Cíl

Spolupráci s influencery jsme nechtěli postavit na obvyklém postupu, kdy značka zaplatí celebritě peníze za několik fotek s produktem.

Náš plán byl organicky zapojit influencery do vytváření kampaně, využít jejich koncertní tour a propojit s nimi také produkt – Relax drink.

A tak vznikla speciální edice drinku Relax se Slzou. Kdo chtěl hrát o ceny, musel si koupit minimálně 6 drinků (ve skutečnosti více), aby mohl sestavit text refrénu písničky Ani vody proud z textů pod víčky.

Právě mechanika soutěže ve spojení s oblíbeností skupiny Slza zajistila skvělé prodeje.

 

Realizace

Jak jsme si kampaň naplánovali, tak jsme ji také realizovali : )

Nápad s intenzivním zapojením influencerů do kampaně se osvědčil a na mladou cílovou skupinu zafungoval.

Kluci ze Slzy kampaní žili a dali tím značce velkou přidanou hodnotu.


Výsledek

Kampani se podařilo splnit dva hlavní cíle:

– zvýšení povědomí o značce Relax
– podpora prodeje

Během kampaně se prodalo 1,3 milionu drinků speciální edice Relax se Slzou.

Do soutěže se zapojilo 1462 lidí, kteří poskládali refrén písně Ani vody proud z textů pod víčky a fotku sdíleli na Instagramu.

Propagační videa se Slzou zhlédlo 1,7 milionu lidí.

Slza tour během 8 koncertů navštívilo 18 418 lidí, kteří si na místě mohli zakoupit Relax drinky a zapojit se do soutěží o merchandise.

CASE STUDY:
https://s.friendlydigital.cz/anLVJxxq

FLEMA Media Awards 2018