Kampaň

Coca-Cola Souboj Coverů

  • Kategorie: Nejlepší využití influencera
  • Zadavatel: Coca-Cola Česká republika s.r.o.
  • Přihlašovatel: Lion Communications s.r.o. - divize Starcom
  • Země kampaně: Česká republika
  • Segmenty Trhu: Drinks (non-alcoholic)
Shrnutí

Striktní pravidla licence SuperStar výrazně omezují možnosti značek zasáhnout do formátu, pracovat se soutěžícími a influencery nebo generovat atraktivní obsah pro sociální sítě. Tedy všechno, bez čeho se značka komunikující s generací Zet neobejde. A ani nechce.

Představujeme vám Coca-Cola Souboj coverů. Devítidílnou paralelní hudební reality soutěž. Naplněnou Coca-Colou od názvu přes soutěžní píseň až po ledničku. V hlavní roli s neokoukanými influencery generace Zet jako je „bývalá“ youtuberka Gabrielle Hecl, vítěz souběžně vysílaného Robinsonova ostrova Martin Složil, herečka Marianna Prachařová nebo idol teenagerek – zpěvák Vojta Dee. S ráží 470.000 fanoušků na Instagramu.

Pro naše influencery jsme připravili řadu soutěžních hudebních výzev, o kterých dennodenně mluvili na vlastních IG profilech, v pořadech TV Nova i jako hosté v rámci SuperStar. Na portálu novaplus.cz a na stránkách SuperStar získali přes 2,3 milionu zhlédnutí, dalších cca 300 tisíc organických views přinesly dvě vybrané epizody umístěné na Youtube.

Především díky influencerům v Souboji coverů jsme tak navýšili 44% zásah v televizi o dodatečných 43 procentních bodů a to v pozitivním až nadšeném sentimentu.

Video (nepovinná příloha)
Big Idea

Mladí lidé, hudba a emoce, to jsou základní důvody pro spojení Coca-Coly s talentovou hudební soutěží SuperStar. Striktní pravidla mezinárodní licence umožňují partnerským značkám jen omezeně vstupovat do formátu, pracovat se soutěžícími nebo využít (pro mladou generaci tak důležité) influencery a atraktivní obsah na sociálních sítích. Leda že by… leda že bychom SuperStar doplnili o ještě jednu paralelní hudební reality soutěž, plně brandovanou Coca-Colou, ve které soutěží námi vybraní a naší cílovou skupinou obdivovaní influenceři. Představujeme vám Coca-Cola Souboj coverů.

Strategie

Předpokladem úspěchu byla parta osobitých lidí s rozdílnou úrovní pěveckých dovedností, různými osobními příběhy a hlavně s nezpochybnitelnou fanouškovskou silou. Do soutěže jsme zapojili „bývalou“ youtuberku Gabrielle Hecl, vítěze souběžně vysílaného Robinsonova ostrova Martina Složila, herečku Mariannu Prachařovou nebo idol teenagerek – zpěváka Vojta Dee. Ještě než pořad odstartoval, měli dohromady bezmála 470 tisíc sledujících na Instagramu!

Naši influenceři změřili síly v různých pěveckých i kreativních výzvách. Hned na úvod je čekal pěvecký battle, pokračovali duety v rozhlase, buskováním na ulici a nakonec natočením profi videoklipu doslova během pár dní.

O svých zkušenostech dennodenně mluvili nejen na vlastních IG profilech, ale i v dalších pořadech TV Nova. Nejzajímavější obsah byl podporován na portálu novaplus.cz i v sekci Coca-Cola Souboj coverů na stránkách SuperStar.

Popularitu Coca-Cola Souboje coverů zajistilo propojení se SuperStar. Na obrazovce o Coca-Cola Souboji coverů mluvil Leoš Mareš, všichni influenceři byli hosty online přenosů ze zákulisí živáků, live streamem navíc provázel moderátor Souboje coverů Marek Zeman. Vítězka Souboje coverů Mariana Prachařová nakonec vystoupila v superfinále Superstar.

Realizace

Coca-Colu jsme vepsali do názvu pořadu, všichni na place Coca-Colu pili a veškerý dennodenní cvrkot na sociálních sítích provázel klientův kampaňový hashtag #wowzazitky.

Pro influencery se Coca-Cola Souboj coverů stal příběhem postupného zlepšování, kamarádské, byť nehrané rivality, a prožitkem veliké šance, která jim mohla pomoci splnit jejich sny.

Fanoušci a diváci s nimi tento sen spoluprožívali, proto i zapojení značky hodnotili velmi pozitivně, jako když Martin Složil zazpíval „hymnu“ Coca-Coly Taste the Feeling, nebo když se do semifinálové epizody jako porotkyně zapojila aktuální tvář Coca-Coly Emma Drobná.

Výsledek

Coca-Cola Souboj coverů doplnil SuperStar o dynamický a inspirativní zážitek se značkou postavený na neokoukaných influencerech nové generace, díky vzájemnému propojení přitom zachoval integritu aktivace - 80 % diváků finálové epizody Souboj znalo.

Jednotlivé epizody pořadu a bonusy na novaplus.cz a SuperStar nasbíraly přes 2,3 miliony zhlédnutí, dalších cca 300 tisíc organických views získaly dvě vybrané epizody umístěné na Youtube, 46 tisíc přehrání videopříspěvků a 113 tisíc pozitivních reakcí na IG.

IG profil pořadu sledovalo téměř osm tisíc lidí, báze fanoušků našich influencerů vyskočila o 15 % z cca 470 tisíc na 535 tisíc.

Také díky influencerům v Souboji coverů jsme navýšili 44% zásah v televizi o dodatečných 43 procentních bodů a to v pozitivním až nadšeném sentimentu.

FLEMA Media Awards 2018