Kampaň

10 Years Anniversary

  • Kategorie: Nejlepší využití engagementu
  • Zadavatel: Pilot
  • Přihlašovatel: PHD, a.s.
  • Země kampaně: Česká republika
  • Segmenty Trhu: Consumer Goods Office Goods Retail
Shrnutí

Značka oblíbených per Pilot Frixion oslavila v roce 2017 10. výročí a na oslavu se rozhodla vydat limitovanou edici per s unikátním designem. Launch této speciální edice byl podpořen mediální kampaní zaměřenou na děti a teenagery, tedy na ty, kteří nejvíce používají pera Pilot Frixion.

Nosnou myšlenkou kampaně byla soutěž, která zábavnou formou vybízela k engagementu potencionální uživatele a zákazníky. Celkem bylo představeno 30 videí, kde pera Pilot Frixion hrála hlavní roli.

Konverzní poměr 13% předčil naše i klientova očekávání.

Video (nepovinná příloha)
Big Idea

Desetieté výročí – 10 vtipných výzev, kde pero Pilot Frixion hraje vždy hlavní roli.

Strategie

Děti a teenageři tráví hodně svého volného času sledováním videí na internetu. Proto jsme se zaměřili na digitální prostředí, video content a aktivního zapojení publika do soutěže.

Cílem kampaně bylo navýšení prodejů per Pilot Frixion a zvýšení povědomí o značce mezi školou povinnými dětmi, teenagery a jejich maminkami.

Využili jsme desetileté výročí značky ke zviditelnění se a uvedení limitované edice per Pilot Frixion na trh zábavnou formou.


Realizace

Kampaň probíhala 1 měsíc, kdy každý den bylo na speciální microsite nahráno 1 video. 10leté výročí si žádalo 10 výzev. Ke každé výzvě se vztahovala vždy 3 videa – 1.den vyhlášení výzvy, 2.den zvěřejnění prvních pokusů a 3.den vyhlášení výsledků. Výzvy plnil speciální tým a zajímavý hosté.

Pro příklad, první výzva se jmenovala Nožičkování: Kolik nožiček zvládne udělat s perem Pilot Frixion mistr světa v hackysacku? 

Během výzvy soutěžící posílali své tipy, výherci se stali vždy 3 nejbližší tipy z každé země.

Kromě videí na microsite, byla kampaň podpořena televizním spotem vybízejícím k účasti v soutěži, dále videi a bannery umístěnými na internetu a podpora v místě prodeje.


Výsledek

Neuvěřitelně vysoká míra konverze 13%. 13% lidí, kteří shlédli výzvu, odeslali svůj tip do soutěže.

87 573 návštěv na webu

55 088 unikátních uživatelů

7.343 soutěžících

13 550 odpovědí

60 vítězů

FLEMA Media Awards 2018