Kampaň

HP - HP Premium kampaň

  • Kategorie: Nejlepší využití influencera
  • Zadavatel: HP Inc.
  • Přihlašovatel: BPR - Bohemia Public Relation s.r.o.
  • Země kampaně: Česká republika Slovensko
  • Segmenty Trhu: Computers/Software Corporate Electronic Goods/Optics Retail
Shrnutí

Pro společnost HP Inc. byla navržena kampaň, která byla zaměřena na produktovou řadu notebooků Envy, Spectre a kapesní tisková řešení, která byla reprezentována tiskárnou Sprocket. Vybrána byla influencerka, reprezentující přesně vlastnosti produktů, které jasně odráží její životní styl – Taťána Gregor Brzobohatá. Jediná česká Miss World dokonale reflektuje multifunkčnost zařízení v přirozeném prostředí jejího soukromého i profesního života.

V rámci kampaně byla realizována reklamní videa pro vybrané produkty, profesionální fotografie, amatérské fotografie a krátké amatérské spoty. Obsah byl prezentován na sociálních sítích influencerky – facebooku a instagramu. Obě části kampaně (notebookovou i tiskárenskou) vidělo na facebooku přes 260 000 uživatelů a na instagramu přes 720 000 uživatelů. Součástí kampaně byl též CSR projekt Stařešina do každé korporace na podporu Nadace Taťány Kuchařové, v rámci, kterého byla nadace vybavena notebooky HP a jeden notebook byl vydražen.

Lokální kampaň velmi zaujala HP Inc. Global a nyní se zvažuje její využití i v dalších krajinách.










Video (nepovinná příloha)
Big Idea

Influencerka jako taková je jedinečná – žádné jiné české nebo slovenské ženě se nepovedlo vyhrát prestižní soutěž Miss World, zastupovat český neziskový sektor v OSN, být ambasadorkou SDGs (Cíle udržitelného rozvoje), vést nadaci podporující seniory v ČR. Stejně tak jedinečné jsou i HP produkty a jejich vlastnosti.

Propojením tváře Taťány Gregor Brzobohaté a HP produktů došlo k synergii, která podtrhla klíčové vlastnosti HP notebooků i kapesní tiskárny a v rámci které společnost HP Inc. podpořila činnost nadace influencerky a navzájem se staly skvělým partnerem v pracovním i osobním životě Taťány.

Přesah kampaně i mimo smluvené reklamní plnění je nesporný. V souvislosti s úspěšností kampaně probíhají i další její části v rámci eventů, které HP Inc. realizuje.




Strategie

Klíčová sdělení reprezentující vlastnosti produktů ve spojení s každodenním životem topmodelky byla komunikována na nejsilnějších komunikačních kanálech Taťány Gregor Brzobohaté – facebooku a instagramu. Obě sociální média byla zvolena především kvůli jejích vysoké sledovanosti, co se počtu fanoušků a sledujících týče. Struktura publika na sociálních sítích přesně odpovídala cílové skupině společnosti HP Inc. Aby byl obsah modelčiným publikem přijat, tak vznikl čistě reklamní obsah, který byl přiznaný, a byl tvořen přímo modelkou. Obě části kampaně se vzájemně podtrhovaly a navazovaly na sebe.

V rámci kampaně vznikl video obsah i profesionální fotografie, které byly využity jak v klasické mediální printové kampani, tak ale zejména v digitální kampani. Tvář modelky se také objevila ve všech komunikačních kanálech směrem k zákazníkům i partnerům společnosti HP Inc. Přesah kampaní se promítl i do eventů pořádaných pro obchodní partnery a zákazníky.


Realizace

V uplynulém roce byla natočena 2 reklamní videa a nafoceno 20 profesionálních fotografií, které byly použity napříč celým media plánem.

V červenci loňského roku vyšlo promo video o produktu HP Spectre X360, kterým odstartovala půlroční kampaň věnovaná notebookům řady Spectre a Envy. Před Vánoci bylo uvedeno video o kapesní tiskárně Sprocket a následovala kvartální kampaň. Každou z obou částí kampaně vidělo na facebooku přes 260 000 uživatelů a na instagramu přes 720 000 uživatelů. Při účasti topmodelky na eventech – setkáních s novináři, partnery a zákazníky došlo k podtržení úspěšnosti kampaně. Modelka je nyní automaticky spojována se značkou HP Inc. a je tak podpořen nejen prodej vybraných produktů, ale též brand awareness, atraktivnost a celá aktivace značky u vytyčené cílové skupiny.







Výsledek

Výsledkem kampaně byl prokazatelný nárůst prodeje vybraných produktů v době jejího konání, zvýšení povědomí o značce HP Inc., produktech HP Spectre x360, HP Envy a HP Spocket. Úspěšně byla oslovena vybraná cílová skupina. CSR část kampaně pomohla nejen zviditelnění společnosti HP Inc., ale také podpořila nadaci Taťány Kuchařové, ať už vybavením zaměstnanců nadace HP notebooky či finanční částkou získanou dražbou notebooku HP.

Přesah printové a zejména online kampaně do eventů přispěl k podpoření důvěryhodnosti kampaně. Cílová skupina nyní spojuje tvář topmodelky se značkou HP Inc. Ambasadorka je zodpovědnou reprezentantkou daného brandu a toto je i velmi pozitivně vnímáno celosvětovým managementem společnosti HP Inc., který zvažuje rozšíření kampaně do dalších krajin.


A/V dokumentace (nepovinná příloha)
1000105-e4edeeee-9767-4e4c-a90d-e0ee43c86516.jpg
1000105-db59604d-5807-4c95-ba4f-fb2b721f4812.jpg
1000105-d113d04d-a570-45de-8666-b4bcc2f6c1b0.jpg
1000105-b551b584-4dba-49ab-bd14-86cc28bc9826.png
1000105-5b5e7efb-42bd-496a-854b-6dbca30df100.jpg

FLEMA Media Awards 2018