Kampaň

Víkend odložených výletů - Livestream

  • Kategorie: Nejlepší využití digitálních médií
  • Zadavatel: ŠKODA AUTO a.s.
  • Přihlašovatel: Zaraguza CZ s.r.o.
  • Země kampaně: Česká republika
  • Segmenty Trhu: Automotive Technologies
Shrnutí

Škoda představila minulý rok své první SUV nazvané KODIAQ. Auto jako děláné do pro rodinu a do přírody. Právě proto jsme pro klienta připravili kampaň Víkend odložených výletů, kdy jsme jeden víkend v únoru lidi nabádali, aby společně realizovali výlety, které tak často odkládají. Abychom v daný víkend naši zprávu ještě lépe doručili lidem, ukryli jsme na neznámém místě v České republice nový vůz ŠKODA KODIAQ a jeho hledání živě streamovali na Facebooku. Ten, kdo auto našel jako první, vyhrál možnost vyzkoušet si ho mezi prvními a to na měsíc zdarma. 

Video (nepovinná příloha)
Big Idea

Jak motivovat lidi aby v jeden konkrétní víkend neseděli doma ale šli do přírody? Tak, že jim ukážete jak je tam právě teď hezky a dáte jim možnost vyhrat a vyzkoušet novou ŠKODA KODIAQ na celý měsíc. 

Strategie

Využili jsme rostoucí trend live videa a uspořádali prostřednictvím něho netradiční soutěž. Ve správný čas, brzy odpoledne, jsme využili Facebook stránku ŠKODA Česká republika a dali fanouškům možnost získat auto na měsíc. 

Realizace

Samotný formát videa by ale nestačil, museli jsme uživatele také zaujmout a proto jsme přidali do obrazu maskota medvěda kodiaka, který uživatelům postupně odhaloval indicie, bavil je a vyzýval k interakci. Zatancoval si tak na přání třeba makarenu nebo předvedl dab.

Výsledek

Zasáhli jsme 1 000 000 lidí, tedy více než 20 % FB populace v ČR. Navíc vše zcela organicky díky enormnímu počtu interagujících uživatelů!

Na mediální podpoře jsme tak pro klienta ušetřili až 100 tisíc Kč.

Dosáhli jsme jediným videem 10 000 interakcí, což je více, než má většina automobilek za celý měsíc.

Podařilo se nám doslova odtrhnout lidi od obrazovek počítače, poslat je do přírody hledat KODIAQ a dohnat tak vše, co zmeškali.


FLEMA Media Awards 2016