„Strongbow na ledu, to je cider z jablek úplně nejvíc.“
Pod tímto heslem vyrazila značka na lov mladých trendy konzumentů, kteří se rádi baví, poslouchají hudbu a sjíždí vtipná videa na internetu.
Přesně pro ně resuscitoval Strongbow pořad showREC [šou-rek], originální zábavní internetově-televizní pořad televizní stanice Óčko, který pod taktovkou klasika MatYESe Dvořáka oblékl do kratšího a zábavnějšího formátu, napuštěného zkvašeným jablečným moštem.
Devět na míru šitých pořadů SHOWREC ÚPLNĚ NEJVÍC tak přes léto přinášelo porci #uplnenejvic internetové legrace doplněné o inspirace typu „čím se ještě dá otevřít lahev cideru“, nebo challenge „jak taky rozpůlit jablko, když to nejde v dlani a je po ruce láhev Strongbow“. Televizní formát podpořily i formáty na sociálních sítích protagonistů pořadu a samotného Óčka.
Pořad showREC úplně nejvíc pak přirozeně sponsoroval Strongbow, cider z jablek úplně nejvíc.
Přispěl tak k úspěšnému uvedení Strongbow na trh, přičemž v prodejích po sezoně 2015 předběhl i největšího rivala, Kingswood.
Během prázdnin top-of-mind Strongbow narostla z 4% na 12%, spontánní brand awareness z 11% na 32%.
Takové podmínky mohl splnit pouze na míru šitý program a specifickém televizním kanálu.
Chce-li se do sponsoringu pustit cider z jablek úplně nejvíc, potřebuje program, který je pro cílovou skupinu úplně nejvíc. Ideálně takový, který je plný úplně nejvíc zábavných věcí a ještě z něj kape cider z jablek úplně nejvíc.
To je pak #uplnenejvic #bigidea.
Strongbow proto resuscitoval pořad showREC [šou-rek], originální zábavní internetově-televizní pořad televizní stanice Óčko, který pod taktovkou klasika MatYESe Dvořáka oblékl do kratšího a zábavnějšího formátu, napuštěného zkvašeným jablečným moštem. Product se tak ocitl v placementu, který byl živelný, vtipný a zábavný, prostě #uplnenejvic
Devět na míru šitých pořadů SHOWREC ÚPLNĚ NEJVÍC každý týden přes léto přinášelo porci #uplnenejvic tématické internetové legrace, inspirace typu „čím se ještě dá otevřít lahev cideru“, nebo challenge „jak taky rozpůlit jablko, když to nejde v dlani a je po ruce láhev Strongbow“.
Přispěl tak k úspěšnému uvedení Strongbow na český trh, přičemž v prodejích po sezoně 2015 předběhl i svého největšího rivala, Kingswood.
Během prázdnin top-of-mind Strongbow narostla z 4% na 12%, spontánní brand awareness z 11% na 32%
(Zdroj: StarTrack, ČNP /500 respondentů 18-25 let)