Náhled kampaně

Identifikační údaje kampaně:

Název kampaně:Vodafone Czech Republic a. s. – Trosečníci na D1
Přihlašovatel:OMD Czech, a.s.
Značka:Vodafone Czech Republic a. s.
Segmenty trhu:Telecoms/Mobile
Soutěžní kategorie:Nejlepší kampaň
Kampaň probíhala v zemi:cz

Shrnutí

Vodafone jako první telco operátor pokryl dálnici D1 TURBO INTERNETEM. Abychom upoutali pozornost, že D1 je pokryta, zorganizovali jsme soutěž TROSEČNÍCI NA D1. Prostřednictvím TV Prima a FB stránek jsme vybrali 2 týmy - Praha a Brno. Týmy měly s sebou jen tablet a PC s Turbo Internetem a věci do 5 kg/osoba. Týmy měly za úkol přežít 14 dnů na D1, získávat co nejvíce fanoušků a hlasů za plnění úkolů. Po dobu trvání byla soutěž vysílaná v Diváckých zprávách TV Prima, kdy diváci prostřednictvím zpráv posílali úkoly Trosečníkům. Na www.trosecnicinaD1.cz diváci mohli sledovat přímý přenos z obou táborů a hlasovat o nejlépe splněný úkol dne. Vítězný tým s největším počtem bodů za splněné soutěže a za počty fanoušků získal finanční odměnu 300 000 Kč. Vodafone jako první komerční značka odkomunikovala tento formát prostřednictvím Diváckých zpráv a aktivně zapojila diváky. Kampaň byla podpořena OOH médii včetně kamiónů, konkávních vozů na D1, a propagována na FB stránkách Vodafonu a TV Primy. Každý třetí cestující na D1 o soutěži věděl a Trubo Internet spojil s Vodafonem.  Za 2 týdny soutěže týmy získaly 13 885 hlasů od veřejnosti a mediální návratnost investice dosáhla 800%.

Povinná příloha

Doporučená příloha - video

Stáhnout soubor: Trosecnici_na_D1.jpg (102.56 kB)
Stáhnout soubor: VODAFONE_TROSECNICI_na_D1.mp4 (109.46 MB)

BigIdea

Turbo Internet od Vodafonu z vás trosečníky na dálnici D1 neudělá.

Cestování po rekonstruované dálnici D1 nemusí být zas tak nepříjemné, pokud jste připojeni na Turbo Internetu od Vodafonu. Cestu sobě či své rodině si díky Turbo Internetu můžete zpříjemnit.  Propojili jsme dvě odlišné skutečnosti, které jsme dramatizovali prostřednictvím reality show: „Trosečníci na D1.“  Chtěli jsme dokázat, že když už je člověk odkázán na dlouhé čekání v koloně, tak s Turbo Internetem může zažít spoustu zábavy a dobu čekání si tím tak zkrátit.

Strategie

Na zrealizování celé show jsme měli necelé 4 týdny a v prázdninovém období jsme měli vygenerovat co největší povědomí o pokrytí D1 Turbo Internetem od Vodafonu.  Z toho důvodu TV Prima a spojení s Diváckými zprávami spolu se sponzoringem Top star magazín byla nejefektivnější volba. V krátkém čase jsme chtěli zasáhnout masu lidí pro vybudování obecného povědomí.  Pro interakci s diváky a fanoušky jsme využili podpory na Facebooku, iprima.cz stránek, Čili Chili webovek s odkazem na webové stránky celé soutěže www.trosecnicinaD1.cz . Pro podporu sdělení přímo na dálnici D1 jsme využili konkávních vozů (mobilboard) jezdící po D1 mezi Prahou a Brnem, plachty na kamionech, polepili jsme zadní část autobusů Student Agency a u 43 km jsme pronajali megaboard. Kampaň jsme také podpořili živými vstupy z trosečnických táborů v rádiu.

Realizace

Spojení s TV Prima a komunikace soutěže v Diváckých zprávách v primu-timu, bylo jedním z klíčových parametrů úspěchu. Na zrealizování celého projektu jsme měli 4 týdny.

Výsledek

Každý 3. člověk, který cestoval v období mini reality show (srpen 2014) po dálnici D1, věděl o akci Trosečníci na D1. 75% z nich si tuto aktivitu spojili s Turbo Internetem od Vodafonu.

62% awareness přinesla TV, 19% awareness přinesla outdoorová komunikace na D1, 14% awareness přinesl online a 7% awareness přinesli sociální sítě.

Ve srovnání s vloženou investicí a mediální hodnotou, Vodafone dosáhl 800 % návratu investice.

A to všechno za 2 týdny komunikace!

Obrazová dokumentace kampaně

Stáhnout soubor: VODAFONE_TROSECNICI_na_D1_ENG.mp4 (109.86 MB)
Stáhnout soubor: trosečníci3.jpg (13.3 kB)
Stáhnout soubor: trosečníci4.JPG (73.88 kB)
Stáhnout soubor: trosečníci5.jpg (89.14 kB)
Stáhnout soubor: trosečníci6.jpg (62.59 kB)
Stáhnout soubor: trosečníci7.JPG (39.78 kB)
Stáhnout soubor: trosečníkom bola zim.jpg (83.28 kB)
Stáhnout soubor: trosečníci8.jpg (94.36 kB)
Stáhnout soubor: trosečníci10.JPG (46.9 kB)
Stáhnout soubor: trosečníci11.jpg (48.04 kB)
Stáhnout soubor: trosečníci9.JPG (88.48 kB)